Depart zoekt een visual designer (Dutch speaking)Heb jij zin om deel uit te maken van een klein, gedreven team en zeer diverse opdrachten te doen? Wij zoeken een ervaren allround ontwerper,…
Lekker ‘planken’ 🌟 “Laten we beginnen met een plank,” is een veelgehoorde term binnen DEPART. Maar we hebben het niet over fitnessoefeningen (al kan dat soms ook een goed idee zijn!). Nee, we…
High fives op de Baan! We mogen Saffier toevoegen aan onze interessante klantportfolio. Den Haag, maak je klaar voor een gloednieuw woon-zorg-concept, met een flinke dosis innovatie. Het Depart-team…
Doeltreffende communicatie is helder en eenvoudig. Want de wereld is al ingewikkeld genoeg. Net zo logisch en welsprekend is ons manifest. Het geeft je in zeven simpele regels aan wat het fundament…
Yes! Voor een bijzondere gebiedsontwikkeling in Gouda mogen we aan de slag met de positionering, branding en verkoopcampagnes. Een uniek opgave: het gebied van de voormalige Prins Willem…
Feest! Want Jessica is vandaag 5 jaar bij Depart. Bubbels en een boekie voor onze buitencategorie designer. Zacht van hart. Hard op de deadline. Cool & collected als wij oververhit raken….
Communicatiestrateeg / projectmanager (32-36 uur) Wij zijn Depart, een bureau voor strategie, content en creatie. Wij helpen de communicatie van onze opdrachtgevers menselijker, simpeler en…
Rondmakers is een vastgoedexpert voor maatschappelijke organisaties. Vragen die bij hun klanten leven zijn: welk van onze is het meest geschikt als hoofdvestiging voor onze nieuwe fusiegemeente? Wat…
Depart statement: Beter één kristalheldere claim uit te dragen dan een handvol communicatieboodschappen de wereld in te slingeren. Wat die merkbelofte moet zijn, onderzoeken we in gezamenlijke…
Voor ex-collega Hanneke lonkte een freelance-bestaan als communicatieprofessional. Gelukkig is ze nog geregeld op De Baan te vinden. Voor projecten die we samen oppakken én voor haar nieuwe…
Er waren weer bubbels op De Baan! Want van onze nieuwe opdrachtgever Kenniscentrum Cultuuronderwijs Rotterdam (KCR) worden we mega enthousiast. Allereerst is het dus een kenniscentrum. En je weet:…
Een eerlijke en authentieke ‘why’, de bestaansreden van je organisatie, is onmisbaar. Je moet hem nog wel loeischerp zien te verwoorden. Net zo onontbeerlijk is een ‘how’ die zoden aan de…