De toekomst is van hout
Toegevoegde waarde
Radicale vernieuwing laat zich niet in een paar woorden vangen, maar is mede daarom juist gebaat bij helderheid. De ‘why’ van onze opdrachtgever Linkwood – de schakel tussen bos en bouw – was net zo helder als relevant. Het bedrijf heeft regie over alle schakels in de keten. Van de inkoop van ‘bomen’ tot de daadwerkelijke levering van houten casco’s op bouwlocaties en alles in between. Voor de ‘how’ maakten we ons eerst de technische engineering van dit conceptuele bouwconcept eigen – om die daarna tot de kern te strippen.
B2B is ook emotie
In B2B zijn ratio en logica het aangewezen middel drempels voor een onbekend product weg te nemen. De website van Linkwood is daarom helder in opbouw. De homepage vertelt in pure eenvoud wat Linkwood voor aannemers in Nederland kan betekenen. De toegevoegde waarde van deze nieuwe speler in houtbouw is voor de bezoeker zo klaar als een klontje. Toch kun je ook in B2B-communicatie niet zonder emotie. Met een aansprekende, menselijke signatuur in de beeldtaal brachten we gevoel en inspiratie.
De toekomst is van hout!